tråk

En lugn stund efter jobbet innan gubben kommer hem ;)
 
Regn, regn och regn! Herregud, hur mycket vatten kan det komma?! Ingen värme heller så långt som jag kan se på väderkartan...suck! Inte konstigt att jag blir trött och sur.
 
I morn är det fredag iaf och det är la gött de! Jag ska upp aptidigt till jobbet så jag kommer hem i någorlunda tid. Lillskrutten ska natta över i stora sängen. Ingen idé att ta fram den lilla sängen för den hade han nog inte sovit i ändå. Så i morn kommer det bli mys.
 
Tandborsten ropar...
 
 
 
1 Tina :

skriven

Fint du har gjort på balkongen 😘 ses sen 💜

Svar: Tack tack =D<3
Cecilia Bäckström

2 Elfina:

skriven

Jag håller med! Hur mkt regn kan det komma egentligen? Har vräkt ner idag imellanåt. Vindrutetorkarna på bilen hann knappt med! Wow! Bilden på blommen ser ut som ett vykort. Så vacker!!! Trevlig helg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: