Pyssel

Jag har velat ha en sån här tavelram länge nu och jag har tyckt att dom är så dyra att köpa. I helgen var jag på loppis och hittade lite småramar som jag målade och sen limmade ihop till detta konstverk.
Jag kan bygga på den om jag hittar mer roliga ramar.
 
 
Här ska vi följa lagen från 1923 ;)  Köpte den på samma loppis. 
Mer pyssel fast med blommor och blader...och lite änglavingar.
Äpplen jag plockade i september har legat kallt och nu är dom färdiga att ätas.
Åsså har vi pruttnils som fyllt 13 år!! Hurra hurra hurra! 
Favoritsysslan....säng säng säng, sova sova!
Vädret är ju lagom roligt. Alla våra bilar ska ha på vinterpjucken innan helgen är det tänkt för jag vill inte halka runt med sommardäcken...hehe!  Volvo1 ska vi byta på i morgon och volvo2 på fredag. Aset har redan vinterpjucken på. Nog om det! Fotboll på tvn och jag behöver ju inte oroa mig att jag blir störd i mitt tv-tittande, gubben sitter där han sitter
 
 
 
Kategori:
1 anette :

skriven

Vilken snygg ram. Hela jag ler när jag tittar på din vovve.....så söt. Kram Anette

2 Lena :

skriven

tavelramen blev skitsnygg

Svar: Tack tack =))
Cecilia Bäckström

3 Tina :

skriven

Äntligen nytt inlägg! 😁

Svar: Hahahaha! Tycker du att jag är seg ;D
Cecilia Bäckström

4 Elfina:

skriven

Ååh grattis gullis!! 13 pinnar, inte illa;)
Åh va fina ramarna blev! Du kan du..
Häftigt med vinglavingagna

Svar: Nä det är inte illa =D Tackar!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: