Söndagstur...

...med mussen innan regnet kom. Jag åkte till den stora loppisen i vbg med A idag. Hela bilen fylldes med grejer så det var tur att vi inte hade en kombi. Sen bar det iväg och putsa skyltfönster i stan med R. Gött att det blev gjort! Puh!
 
Nu står odjuret och frustar och vill gå ut...
 
1 Elfina:

skriven

Gaaaah va läcker mussen är! Folk vänder sig om när ni kör den va?
Hoppas du får en bra start på nya veckan!

Svar: Japp, en riktig nackvrängare ;)
Cecilia Bäckström

2 Pinglish:

skriven

LEVER, bara så du vet...
Dagens blev första gräsklippningen och sommardäck på,tror inte jag gjort på samma dag nån gång.
Skura altanen sen in på Jysk mfl affärer för
piff. Ja, så var det kläderna då.... de är så små
igen :)

Svar: Jag har saknat dig...trodde du var borttappad nånstans ;) Tänkte nästan åka en sväng runt sjön och kolla, hahaa!
Cecilia Bäckström

3 Karran:

skriven

Hej Cillapilla! Gud så glad jag är att jag hittade tillbaka till din blogg, jag försökte verkligen komma på igår vad den hette och googlade allt möjligt innan jag hittade dig! :D jag läste din blogg runt 2012-13 o slutade ett tag men nu är jag här igen! Tack för att du är så go, o dina gamla videoinlägg är fortfarande lika roliga haha! KRAM

Svar: Videoinläggen ja...hade nästan glömt dom. Känns som att det är dags att göra nån ny.Kul att du hittade mig =DD
Kram
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: