Glad Påsk!

 
Elefantrumpan
Långhelg väntar och jag tycker det ska bli så gött! Jag har så ont i min högerarm så det ska bli skönt att få vila den lite. Jag är inte så mycket för påskfirande och det har jag aldrig varit. Jag hoppas få träffa en liten påskgubbe iaf.   Mussen har fått se dagens ljus och med det så blir det nya däck i fram och nya bromsar runt om. Nu hoppa jag på att vädret blir lite varmare för nu är det snorkallt på morgonen.
 

Dags att förbereda kvasten...
 

 En påskkäring är jag med kvast och sjalett
 
och kaffe jag har i min kanna.
 
Till Blåkulla far jag, dit flyger jag lätt
 
och där brukar gummorna stanna.
 
När månen lyser klar, min katt och jag vi far.
 
Sen samlas alla gummor till fest i några dár.
 
I brasans varma sken, vi svänger våra ben,
 
så glada och vilda och granna!
 
 
 
 
 
1 Lena :

skriven

GLAD PÅSK....syns på Blåkulla :)

2 Elfina:

skriven

Hihiiiiiii va härligt inlägg. Vilken bild!!!
Glad påsk i efterskott!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: