från helg till vardag

 
Godkväll i stugorna! Kollar ni på farmen? Jag gör det och hoppades på att Linnea skulle komma tillbaka och röja runt lite. Det blev inte så, men det blir nog lite livat nu ändå.
 
Jag har piffat och puffat till sängen lite med nya grejer. Sängkappa, kuddfodral och påslakan.
Supernöjd blev jag.
 
 
Köket har fått en rensning. Ny matta, och jag har rensat bort allt jag inte vill ha. Ännu mer skit i källaren!
 
 
 
Här är jag nöjd.
 
Fyndade en lampa på en loppis i helgen. 
 
 
Sötproppen
 
 
Fika med en vän.
 
 
Nu ska jag göra som odjuret...sova!
 
 
 
1 Elfina :

skriven

Alltså ditt hem!!!! Älskar looken i sovrummet, galet rogivande och vackert!
Ja sötproppen är verkligen bedårande!
Kul att du blev nöjd med köket

Svar: Tack! Ja, nu är det v-rummet som ska få sig ett lyft :D
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: