hej o hå

 
 
 
Godkväll i stugorna! I fredags var vi på Liseberg och strosade runt bland pumpor, fågelskrämmor, clowner och zombisar. Vädret var inget att hänga i granen men vi hade ändå tur att det inte ösregnade. 
 
 
Slänger in lite bilder som har hamnat efter....
 
 
Middag hos yngsta dottern för nån månad sen. Gott och lättdrucket vin 
 
 
Finbesök av Felicia
 
 
Åsså den där jäkla snön som kom för ett par veckor sen
 
 
Hittade den här bilden som är väldigt gammal på mig och grabbarna. 
 
 
Idag har jag varit på massage. Herregud säger jag bara! Jag hade förväntat mig en go mjuk massage, avkopplande och så där gött bara. Nä, jag hade ju grejer över hela ryggen som skulle tryckas bort!   Då gjorde det ont men nu känns det bra. Hon tog bara det mest akuta, och resten tar hon nästa gång.
 
 
 
Dags att slänga sig på soffan
 
 
 
1 Elfina:

skriven

Åh va kul att du kom på besök, då mindes jag din bloggadress! Wow va coolt att va på Liseberg på halloween, as tuffa bilder!!!!

Svar: Det var jättefint med allt pynt och läskiga clowner och zombisar.
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: