Filmkollen


En film som inte riktigt föll mig i smaken. En familj flyttar till ett hus som ska renoveras och säljas. Dottern i familjen börjar höra röster och se saker.  Nja,inte en film som är direkt woow upplevelse,men en söndagsfilm helt klart.
Sevärd..ja på en slösöndag.


MEN,den här filmen kan jag rekomendera er att se. Riktigt bra,lite småmysig på samma gång. Man tror att man vet,men man vet ingenting egentligen. Det är en film som jag skulle kunna se en gång till.

Sevärd..jajamen!

       
Sist men inte minst, Texas Killing Fields. En film som är baserad på verkliga händelser. Unga kvinnor hittas mördade och stympade i texas. Bra skådisar och en jäkligt bra film.

Sevärd..absolut!
1 Jeanette:

skriven

Åh...filmen Dream House ska jag nog se. Tack för tipset:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: