Hm...

VAD ÄR DET SOM DUNKAR I FRAM PÅ BILEN?! Har hört det ett litet tag nu när jag kör över gupp..hm! Snart ska den besiktas och då blir det väl en dom som heter duga..lika bra att inte hoppas för mycket.

Ricky har fått köpt lite klappar och det sista blev det drive in på donken så pöjken fick lite mat. Nu är skinkan i ugnan och jag ska slå in lite klappar jag med.

Ses senare <3
1 Kicki11:

skriven

Hoppas att du och familjen får en riktigt härlig och skön julhelg. GOD JUL.

2 Linn:

skriven

Jag känner ett så stort hat emot honom så vill att alla ska få veta vilka svin det finns..



Tack snälla du & jag önskar dig o din familj en riktigt fin jul också :)

Kram!

3 Jeanette:

skriven

Sv: Den låten vet jag inte om jag har hört...får ta och leta upp den:)

4 Amanda:

skriven

hoppas du haft en bra jul?

5 Sabina:

skriven

Är det en Volvo och bara låter när du kör över gupp skulle jag gissa att det är ett krängningshämmarstag som glappar.. Vanligt fel :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: