Lite nytt



   

Vilken dag! Jag och fanny har vart ute i flera timmar. Inte nog med att det skulle köpas julklappar åt höger och vänster...DET SKULLE PROVAS KLÄDER OCH SKOR OXÅ..phu! Menmen,jag fick hem två små tavlor som jag nu inte vet vart jag ska ha i vanlig ordning =/  Det löser sig efter jul när alla julsaker ska tas bort.

NU PUTTRAR SMÖRKOLAN PÅ I KASTRULLEN..

Ååå höll på att glömma..jag fick en julklapp från en kund idag =D
1 jeffä:

skriven

Ja, jag kan verkligen inte förstå hur dem människorna tänker! Om dem tänker alls vill säga? Väldigt förargligt iallafall.



Hehe nej, det är en bit! :)

2 Sandra:

skriven

Både julhandel och inköp utav kläder låter onekligen som en pärs!

Gillar för övrigt första tavlan, den låten är ju så jäääkla bra dessutom.

3 Jeanette:

skriven

Det lät som en bra dag det:)

4 Jeanette:

skriven

Sv: Förstår det:) Själv har jag ju då spenderat hela dagen på jobbet...börjar känna mig lite seg nu faktiskt.

5 cecce:

skriven

Vilka fina tavlor!!! Klart du måste ha plats för dem.

Nu har jag äntligen lite lov och ska försöka hinna med de sista julförberedelserna...dvs lite mer julgodis!



Kramar

6 Lena:

skriven

vad fick du för fin julklapp ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: