Mohaha!


Vart ute en sväng på lite loppisar och hittade denna lilla söta kökssoffa/pigsoffa. Den var väldigt fin och priset var lockande oxå..300 riksdaler. Nu sitter jag och funderar HUR jag ens ska kunna  få plats med en kökssoffa. JAG VILL HA!! Ska smeka mannen medhårs ;)

SNÖÖÖ VILL JAG HA NU!

     
1 Perta:

skriven

Jag skulle också vilja ha den sån men jag har en lite lägenhet får inte plats..

2 Lena:

skriven

Tjusig... och BILLIG !!!! :)

Ps. Tyckte inte gubben din hade så mycket hår ;P

3 Syrran:

skriven

Jag har en du kan få ;) men då får ni hämta den ;)

4 Cilla:

skriven

Sv:Syrran

Ååå har du =D

5 Syrran:

skriven

Japp den står bara i garaget och tar plats ;) kommer ingen å hämtar den hamnar den på tippen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: