storm



Vilket väder!! Regn och blåst,stormvarningar har dom gått ut med. Vad är det som händer med vädret? Vi har inga årstider längre och enligt metrologerna är det inte vinter,för då ska det vara en viss temperatur en längre tid..OCH DET HAR VI INTE HAFT..alltså är det höst än!

Idag har jag jobbat nästan 12 timmar i sträck,med bara en liten snabb ätamackapaus. Så länge jag håller igång går det bra,men skulle jag sätta mig och sitta i typ 20min..då säckar jag ihop. Nu har jag legat i ett varmt bad och gud så gött det var. Odjuret ska ut en liten släng,sen ska jag sova.
1 Julia:

skriven

skulle klippa mig idag.. hitta en as snygg frisyr som jag ville ha. men jag for aldrig och klippte mig. ångra mig. och for aldrig dit. idiot,<3

2 pinglan:

skriven

huggorm synlig i linköping i julhelgen...

tiden och vädret är ur led

3 Bella Davis:

skriven

Tack så mycket, jo men det blir nog den :)

Vad härligt och höra:)

Hoppas du har haft en toppen kväll :) kram

4 Malin:

skriven

Usch, du jobbar för mycket, du måste njuta oxå, ta det lugnt!

Kram

5 Lena:

skriven

blåser & regnar här oxå idag... :(

6 dalkullan:

skriven

Ja vi har haft stormväder flera kvällar nu och den tog med sig all snö och is. Så nu ser man inte en skymt av vintern längre :P



Det var inte ett dåligt arbetspass det :P

7 Cornelia!:

skriven

http://corneliaaa.devote.se/

- utbrott och planer inför de nya året!

8 Cilla:

skriven

Pinglan:

Ojdå,ska inte dom sova nu! Det är helt galet med vädret,men jag hoppas att det kan komma lite snö iaf.=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: