En liten j*vla kvist

God kväll i stugorna! Här går ögonen i kors och jag har precis beställt dra på lakan till Fannys säng och en säng top...hette det så? jaja spelar roll! Det är en sån man sätter på resårbotten iaf .Sen kikade jag på sofföverdrag..hm..är lite sugen på ett grått. Men det får vänta,kan ju inte få allt här i världen.

Påsk..öh! Just det ja,hahaha! Det är väl till helgen va?! Jag har noll koll som vanligt. Inget pynt,inga tuppar och höns så långt ögat kan nå. MEN jag har plockat lite ris från ett äppleträd som dom sågat ner..gillar inte när dom sågar ner fruktträd. Det var så fint när det stod där och blommade och alla jävla myror som sprang på grenar och i blommorna. Det var lögn i helvete att plocka med sig en liten kvist hem då,för hela myrstacken var ju på kvisten. Plockade en EN gång och stod och skakade den där kvisten med blommor så det bara blev pinnen kvar...
1 Petra:

skriven

Jag fick upp mitt ris här om dan, men jag köäpte faktiskt mitt...

2 Malin:

skriven

Här blir det inget påskpynt, är inte så himla pysslig av mig.

Du, du ska garanterat köpa en sån där mackapär, det går som en dans att putsa fönster!

Kram

3 Carina:

skriven

Hoppas ni fár en riktigt härlig Pásk.Jag är sur pá mannen min för tillfället för han är sá egoistisk ibland!!!

4 Helena !:

skriven

Haha, ja myrorna kunde ju hålla sig på marken,hihi.

Jag valde också att plocka grenar från avsågade träd.

Kommunen har röjt som bara den här. Så hade jag bott på andra våningen så skulle jag haft sjöutsikt./Kram Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: