Frozen



Fruset var det och det vete sjutton om panseérna klarar sig. Det har vart ganska så kallt på nätterna nu. Det är väl inte mer än att jag får köpa nya. Påskliljorna verkar ha klarat sig iaf.

1 Pinglan:

skriven

Mina penseer blev frusna direkt men chansar på att dom kommer igen, kanske klippa ner det som gulnat.

Idag är det svinkallt, blåsigt och mulet så det får bli soffan och knähundsvärme... Om några veckor är det valborg, hmmm känns inte så... värmer mig med lite sista minutenletande.. dubb och muff på...

2 cilla:

skriven

Pinglan:

Det är så jäkla tråkigt väder. I morn ska det tydligen komma mer snö:(

Sistaminuten! Jag vill oxå bort!

3 kicki11:

skriven

Det är tåliga växter. Dom klarar sej säkert.



Trevlig kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: