ja undrar det ja

Vad vet jag,vad vet jag. Gubben sitter och spanar på nätet..ja inte efter brudar..no no! Han beställer grejer till BILEN och som jag inte har en aning om,men som han säger att han sagt til mig. Nu senast..VÄXELLÅDSOLJA! V Ä X E L L Å D S O L J A VAR DET JA I MASSVIS. Vad ska man ha så mycket olja till? kan vi ha det
till nått annat,typ oljespa,hårinpackning,badolja,fotolja..JAG VILL VETA VAD SOM BESTÄLLS TILL BILEN! Och jag kan tala om att det är en speciell olja oxå..jupp,finolja som är speciell. FINNS DET DIAMANTER I EN SÅN FIN DYYYR OLJA. Näpp,tänkte väl det. Om jag vill köpa nått nytt till hemmet te.x en ny 3 sittssoffa,tror ni
att han vill köpa det. Näpp,inte utan gnäll. Om jag skulle beställa en soffa på nätet..HERREGUD VAD HAN SKULL OJJA SIG DÅ. Mmm jag ska nog titta på soffa i samma prisklass som denna fina speciella OLJA.


GODMORGON ALLA FINA DÄR UTE <3

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: