Jag bara undrar..



...hur länge detta väder ska hålla på och bråka. Jag vaknade och tittade ut och ser att det snöar. Nu har det övergått i regn och det är ju bra mycket bättre än snö.

Idag ska jag fortsätta att rensa i skåp och garderober. Det är en sån tråkig dag ändå. Finns det några butik förutom matbutiker som är öppet idag? Jag skulle behöva göra klart golvlisterna..
1 Jeanette♥:

skriven

Regnar här också:-/



Sv: Har du köpt från H&M Home någongång? Jag har faktiskt inte gjort det ännu, men tycker dem har mycket fint som jag gärna kan tänka mig.

2 Jeanette♥:

skriven

Sv: Men det låter ju bra:)



3 Pinglan:

skriven

Sitter och hör mig själv sucka och stöna.... Skitans väder...

Nu precis börjar det regna... jajaja ett stön till då...

4 Annika:

skriven

Hej vackra du, hoppas du får en fin dag!! Håller med dig om att det nu får ta och bli vår. Vi fick ett riktigt bakslag här för en vecka sedan ungefär. Idag är det sol och plusgrader. Men jag vill verkligen slänga vinterkläderna i förrådet nu. Kram

5 Linda aka Javamorsan:

skriven

Innan vi vet ordet av har vi sol och värme igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: