möe skit blire



Godkväll denna lååååångfredag! Jag har grejat lite men tycker att jag står och stampar på samma ställe hela tiden. Inget blir gjort! Det som jag har lyckats med idag är att jag bytt överkast till sängen..bra va=D Tvättenhögen som skulle vikas är borta och gött är la de. Nu ser jag matsalsbordet..tummen upp. Jag hade tänkt att rensa lite i skåpen för jag ska sälja lite skit på loppis. Synd att slänga om nån annan vill ha för en billig peng.




Hittade en till björn idag på loppisen,den som står upp.
1 Malin:

skriven

Tycker du pysslar och fixar mest hela tiden, tänk om jag hade hälften av din energi!

Kram

2 Pinglan:

skriven

Björnar är ju jättepoppis i inredningstidningar och hittar du ett grönt askfat med isbjörn på billigt då gör du ett riktigt fynd som du kan lämna in på auktion och få en slant för...

3 Cilla:

skriven

Pinglan:

En sån har jag redan. Hittade en på en loppis som var riktigt bra skick på som jag inte gav mer än 175kr för =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: