Morning



Här har det regnat inatt och det ska tydligen snöa senare. Så jäkla tråkigt!

Håret ja...jag glömde av färgen och blev nästan svart och det gillas inte.   Jag får väl gå så här ett tag.
Idag är det även västsveriges största loppis i Vänersborg...1 mil bort från mig...ops
1 Pinglan:

skriven

Ösregn och fågelkvitter sabba min sovmorgon, hunden gjorde sitt på 5 röda, törs inte släppa den nu när örnparet flyger över hela dagrna och etablerar bo förmodligen och det gillas inte.... Loppis låter bra om det är inomhus. Själv ska jag nog ta ett kaloriloppis, börjar med pastejmackor, du ser att det är pluraländelse på -or :)) Saltgurka på dig i ovädret

2 Helena !:

skriven

Lyckliga dig! Kolla på eniro att det är lite för långt dit för mig.hihi /Kram Helena

3 mariaa:

skriven

håller med dig helt! sjukt trist med sånt här väder :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: