Nytt i garderoben





Köpte mig en jeansjacka igår när vi var på Torp. Jag har kollat på en liknande inne på joy,men nu hittade jag en på MQ som jag gillade och vips så åkte den med hem.
1 Johan:

skriven

Snygg jeansjacka.

2 Malin:

skriven

Då är det vår, när jeansjackan kommer fram (köps)!

Kram

3 Frida:

skriven

Redigt fin blogg!

4 Pinglan:

skriven

Har du varit ute och lyft på kjolen nu igen...

det börjar dugga här och det är västlig vind :))

Hejjjja Brynäs, nu blir det guld

Hart en tik här som skvätter revir så löp på G

5 Cilla:

skriven

Pinglan:

Hahahaha jajamen!

Kanonväder hela dagen på denna sidan. Åh vad kul! Här är det jobbigt för odjuret nu när granntiken löper..oj oj! Det tuggas och gnälls dagarna igenom.

6 Anna:

skriven

åh jag kolla på den idag :D:D:D så snygg!!!!!



svar: haha då är jag inte ensam om detta! :D igår natt när jag åkte hem från jobbet fick jag skrapa rutorna!!! pust o stön... så tråkigt haha. du måste köpa dom där kakorna med :D vet dock inte om dom finns i butik än, men vissa affärer har dom som "prov" vid kassan :) kram!

7 Ninna:

skriven

Vilken snygg jeansjacka.

Jag längtar tills jag får plocka fram min.

/Ninna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: