Passar på..


  
..att sitta vid datorn när inte Ricky är hemma. Dom skiftar hjulen på gubbens bil..bättre sent än aldrig. Det är en månad sen snart som jag bytte. Men gubben är ju inte det snabbaste som går i ett par skor.
Själv ska jag ställa mig och laga mat. Idag blir det hamburgare..gott gott! Kan gubbarna ha med det i matlådan i morn? Det får dom varken dom vill eller inte,hehe!

Poliserna är på g här i stan. Dom är överallt..bäst att se upp
1 Pinglan:

skriven

Snöstorm, hagelbyar och strålande sol har vädret bjudit idag. Väl ute i skogen så blev jag dyblöt, snöflingor stora som dasslock, sen sken solen, iväg till affären och glassen som följde med hem ville inte smälta till ätkonsistens... och mer nederbörd ska det komma i helgen. De varnar för tidiga däckbyten. Fy vad less man blir på klimakterievädret

2 Cilla:

skriven

Pinglan:

Det är samma skitväder här,men nu har det vart sol ett tag. Mer snö i morn och gubben byter till dåliga sommardäck,haha! Undrar vart han ska kana av på väg till jobbet ;)

3 Lena:

skriven

bäst du passar dej så du inte åker in i kurran ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: