Regn regn regn



Vilken OOOTROLIGT tråkig dag! jag har fått ihop lite grejer till loppisen,men jag har inte kollat över alla kläder ännu. Det ska jag göra i veckan tänkte jag. Ljuslyktor till förbannelse hade jag i skåpen som bara har stått och skräpat. Ett par nya högklackade rosa skor med nitar på,dom åker med på loppisen. Jag har ett par till högklackade som jag ska ta med. Det finns alltid nån som vill ha till sommaren.

Idag har jag vart ute och kört min älskade v-70. Mussen står i garaget. När jag kom hem så fanns det ingen parkering..hm! Bara att köra ner i underjorden och parkera i detta trånga helvete. Det är ett jäkla trixande innan jag fått in bilen på sin plats. Tur att den inte ska stå där under vintern,för det ska mustangen.

Vad ska jag hitta på nu då...
1 Helena !:

skriven

Håller med det är ett jäkla skittväder. Har du bokat bord och säljer själv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: