Tjohoo..



...ni sitter väl inte inne och sölar när det är så gött väder. Vi har vart ute nästan hela dagen. V70 har fått sig en dusch oxå för den såg ut som ett lerhav. Ricky är här igen och ska sova över. Han ska jobba här i stan varje måndag nu ett tag framöver.

Jag känner inte för jobb i morn..hu! Det hade varit väldigt gött att slippa och ha lite långledigt,menmen önsketänkande. Näpp,dags för lite alvedon tror jag och sen ska odjuret ut en sväng.
1 Lena:

skriven

jo jag har suttit inne nästan hela dan å slöat framför tv:n... för här har det regnat. solen kom nu i eftermiddag så då har jag varit ute å rensat 2 rabatter....:)

2 Pinglan:

skriven

Vilken hetta!!!!!

3 Cilla:

skriven

Pinglan:

Gött gött! Eldar du eller? ;p

4 Pinglan:

skriven

Tror det är eldningsförbud, torrt så det knastrar i gräset. Sneglar lite på tunnan men det är dumt att chansa. Jagar fästingar i varenda veck på stackars hunden, sprayar och droppar allt vad apoteket har att erbjuda, allt för att slippa bli biten och så står spruta överst på attgöralistan... och en jäkla massa björkpollen på hela bilen inte undra på attt man nyser och hostar och känner sig hängig, är det så att vara allergisk?? Måste kolla det också. Fasen vad grönt det är överallt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: