Vitt

       
Vi har letat efter ett nytt soffbord men inte hittat nått som passar. Idag köpte jag ett på jysk som är litet och bra. Jag ska byta ut korgarna mot zinklådor istället. Det kommer bli mycket snyggare. Det stod att det skulle ta 30min att sätta ihop bordet...öh..ja om det hade haft perfekt passform och alla skruvhålen satt där dom skulle. Då hade det tagit mindre än 30min.

Men men,nu är det dags att krama kudden.
Ses i mörn!
1 Lena:

skriven

jag gillar korgarna :)

2 Mimmi:

skriven

Jag har ett likadant soffbord, som jag har fått av min dotter :) Tycker det är jättefint, och det är bra med korgarna så man kan lägga ner massor av saker i så att allt slipper ligga på bordet :)

Ha en fin & skön onsdag !!

KRAM

3 Jeanette♥:

skriven

Fint...något är det alltid som ska krångla när det gäller skruvhål och skruvar mm:-/

4 Anna:

skriven

snyggt!! :)



svar: ja jag känner också så :) Det var himlans tur att du tittade in där då ju! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: