GULLE DIG

! !
 
Godkväll i stugorna! Musseväder..jääj!  Jag och brudarna åkte till Överby och kikade lite i affärerna. Det blev lite smink och Tina hittade en klänning. Jag stod och luktade på hudlotion med Fanny. Rätt som det är så slank flaskan ur handen på mig och ramlar i backen. Vad händer, jo det åkte ut på golvet och helt plötsligt stod jag där ensam? FANNY ropar jag och vänder mig om. Ungen hade stuckit från mig fortare än fan. Jag lämndade kôrven med lotion på golvet och pep runt hörnet till andra hyllan...
 
 
Idag blev det pannkakor till middag.
 
 
GISSA VEM SOM LÅG OCH SPANADE MOT SPISEN...
 
 
..OCH FÖRSÖKTE SE GULLIG UT FÖR ATT FÅ PANNKAKA.
 
Gubben smörar..
  
1 Ego:

skriven

HAHAHA där kom ni undan :D
Är Fanny din dotter eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: