1 lena:

skriven

Men Cilla ...är det inte du som gillar kor ;-)))

Har tröttnat på den kon för länge sedan . :-(

2 Enander:

skriven

Det där har hänt mej med!! Hatar den där jävla kon xD

3 Anna:

skriven

Denna lilla kossa-mu har kommer upp varje gång man försöker komma in på din blogg.. Verkar vara mycket problem med blogg.se på sistånde.

4 cecce:

skriven

Ganska söt kossa iaf:-)

Hoppas du haft en fin och skön sommar! Själv försöker jag så smått starta upp mitt bloggande igen. Skönt med lite vila härifrån men nu ska det bli kul!!

Kramar Cecce

5 Elfina ♥:

skriven

jag är också sååå trött på kojäveln.....har du börjat jobba och stå i? semestern över.. hoppas du va nöjd med ledigheten så du kan kämpa på nu=)

6 Enander:

skriven

Sv: Tog ett par klick innan jag lyckades komma in här oxå, så störande!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: