Kôrveboa

 
Jag är gött sugen på korv med mos. Jag har jobbat länge idag och nu orkar jag inte ställa mig och laga mat. Varmt och väldigt kvavt är det och jag hoppas att det INTE blir åska. Jag är så förbannat trött det här jäkla vädret. Det är ingen idé att kolla väderprognosen för den stämmer ju aldrig. Värmen gillar jag men inte alla moln..bort med dom!
 
Kôrveboa nästa...
1 Pinglan:

skriven

Du e ju för go :)
Här sitter jag och ska skriva om att jag tänker testa Lchf :D och tänkte då fråga dig om du har erfarenhet om det :))))))

Svar: Hahahaha! Det är inte bra med lchf,det korkar igen systemet till slut och det vill du väl inte =) Körv o mos är ju gott ;)
Cecilia Bäckström

2 Lena:

skriven

ja det är gott med körv ibland :)

3 Elfina ♥:

skriven

ah fy fasen va gott. helt klart underskattat!!!

4 Ellimore:

skriven

åt just korv med bröd det är riktigt gott :D går fort och inte alls jobbigt att göra när man har haft fullt upp hela dagen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: