småkryp

 
 
Godmiddag!! Vilket väder vi har...frust! Jag längtar bort,långt bort. Till sol och värme,men det kan jag bara drömma om. Idag blev en ganska så lugn arbetsdag och det behövde jag. Slutade lite tidigare och stack in till en secondhandbutik. Där hittade jag en mörklila klänning för 20spänn. Det fanns hur mycket kläder som helst men dom tar bara kontanter. Jag har aldrig kontanter i plånkan. Idag fick jag ruska runt lite och hittade 2 guldpengar..bra de!
 
Soffan lockar och dit drar jag nu...
1 Pinglan :

skriven

Jag har tänkt mig en pool men inte den här varianten, nu går vattnet över stövelskaften när man ska till soptunnan. Var väl inte den här sortens regnande jag önskade mig....

Svar: Kanske bäst att köpa en gummibåt som du kan ha när du "åker" till soptunnan =D
Cecilia Bäckström

2 Lena:

skriven

Nakdel med att inte ha kontanter ;)
sv: visst kan jag göra sånt skydd till dej...maila mej,

3 Johanna:

skriven

Hej!
Var inne på min gamla blogg och kollade, hittade en länk till dig där. Hoppas allt är bra med dig!
Fina bilder, blir sugen på att ge mig ut och fota igen.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: