Tystnad

Jag och bilen tog en sväng förut. Jaja,det satt en i passagerarsätet men det låtsades jag inte om. Jag ville bara köra köra och köra. Radion på med go musik,inget prat. Jag bara tittade på vägen och var tyst. Det var den som satt brevid oxå..tur! ganska så skönt att bara köra och inte ha nått mål. Rensa hjärnan på massa skit. Jag hade kunnat köra hela natten och bara vara tyst. Det är så skönt med tystnad,inte behöva prata,svara på tilltal eller annat skit. Bara vara tyst! Bara höra ljudet från en motor...mmmmm
1 Pinglan:

skriven

Så underbart med tystnad. Du var inne och snuddade vid vinterns bra att ha grej i ett tidigare inlägg, gissa vad jag surfar om inför kommande vinter; influensavaccin.... Fy fan vad sjuk man är då...

Svar: Nej stackare! idag var det lite höstigt så nu fick jag användning av gubbkepsen. krya på dig!
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: