Morning

 
 
Då är jag ledig idag då...jihaa! Så nu ska jag passa på att julshoppa. Klappar och lite ditt och datt ska fixas. Kallt som sjutton är det ute och odjuret lär nog frysa om sina små fötter men jag har ju köpt uggs till honom så det får han nog ha idag.=D
Jag hittar inte min hemnyckel!! Jag har letat i hela lgh och den är puts väck. Jag hade den igår när jag kom hem sen vet jag inte vart den tog vägen. Samma sak med mina termosar. Jag hade dom igår kväll och nu hittar jag dom inte...
 
Instagram Cecilia7373
 
     
          
1 Jeanette♥:

skriven

Önskar dig en fin fredag:)

2 Jeanette♥:

skriven

Sv: Det ska jag göra:)

3 Pinglan:

skriven

Det är så vackert ute så det nästan gör ont i kroppen ....
Jag har letat Ugs tillmin lilla, var köpte du?
KAnske får skicka dig på inköpsrunda och posta.
HUr mätte du tassen....
ÅHHHHH jag dricker kaffe idag :)

Svar: Jag ska se om jag kan hitta vart jag köpte dom. Tassen mäter man från klon i fram till längst bak vik den stora trampdynan. Lättast är om man lägger ett måttband på golvet och hunden ställer sig på den =)Vad gött!=b
Cecilia Bäckström

4 Lena :

skriven

har du kollat i dörrlåset???? ;)

5 Anitha:

skriven

Fin vinterbild och tomte

6 Julclaude - Nudity is not a crime!:

skriven

Härliga bilder! Vad jobbigt när man inte hittar saker, tänk om dom kunde prata, hade varit lättare då hehe ;)

Vad härligt med uggs för hunden ;)

7 Mariette:

skriven

Kan man få en bild på vovven med sina uggs? Min lilla hund skulle nog också behöva men tror knappast hon skulle fixa det. Just nu bär jag henne typ halva rundan :( Tur hon är liten

sv: Japp, på Styleroom


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: