1 Helena !:

skriven

Förstår att du längtar, ser härligt ut :) Kram Helena

2 cecce:

skriven

Men så underbart det ser ut!!! Sommar alltså. Längtar!!

Kramar cecce

3 Lena :

skriven

inte ett dugg avis... ;)

4 Anonym:

skriven

Hej, vad vacker du är och jättefin blogg ! Jag har en frågetund nu och det skulle betyda megamycket om du skrev en fråga till mig.
Puss och kram

http://trueshits.devote.se/

5 Mariette:

skriven

Åhh, så härligt. Nästan så jag också längtar.... ;)

6 Pinglan:

skriven

Jag har också bokat, nya fälgar blev det i julklapp till mig själv, kommer på torsdag :) Då kan jag gasa igen...Nu är det isgata och -4 och snö TACK säger jag och hoppas det fortsätter så

Svar: Isgataor här med och jag hämtade mina alu.färlgar idag som verkstan sabbade. Gjorde en deal med överhuvudet så min son fick fixa sin bil. Tydligen var den på väg att bli en flinta bil,så lite svetsjobb blir det på den,hehe! Byter nog in min bil till sommaren. Om jag jobbar som fan nu ska jag väl ha lite pengar till kontantinsatsen =D
Cecilia Bäckström

7 egosworld.blogg.se:

skriven

Kan tänka mig, ser så uuurmysigt ut!

Det var väl där ni var förra gången då du la upp så vackra bilder va`? :)

Trevlig lkväll!

8 Carina:

skriven

När kommer ni?

9 louise:

skriven

Vart ??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: