snipa eller snippa

Godkväll! Vilken härlig slödag det vart idag. Jag tog en sväng till stan och kollade rean och hittade mig ett par byxor som satt gött på. Det finns inget värre än när det klämmer och skaver. Sen kikade jag in i en inredningsbutik och när jag gick där och tittade så hörde jag... Gräddsnippa..mamma..gräddsnippa! MAMMA det stod gräddsnippa!! Jag log lite för mig själv och tänkte på snipa och snippa och mammans förklaring av dessa ord...he he! Sen åkte jag hem och plaserade mig i soffan och där satt jag.
1 Lena :

skriven

låter som en bra dag :) go´fortsättning

2 cecce:

skriven

Såg byxorna på instagram. Jättesnygga!:-)

God fortsättning!

Kram Cecce

3 Pinglan:

skriven

Idag pratade jag med en riktig SNIPA på skattemmyndigheten, jag tror hon hade suttit för länge på sin SNIPPA. Uttorkad är min diagnos ;)

Isgator och broddlös... roligare så :)tills jag ligger där gipsad och torr HAhahaa

Svar: HA HA HA!! Det är ingen sport annars ;p
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: