snö snö

Och det gillar jag när det ligger kvar. Idag har jag och Annika vart ute hos min syster och hjälpt henne att leta efter hennes hund som försvann i förrgår. Fyra timmar var vi ute och vi hörde en hund på långt avstånd,följde spåren men sen började det mörkna och vi kom in i sumpmarkerna. När vi kom in på deras marker igen så hörde vi hunden närmare men åt samma håll som tidigare. Vi hade ju gått med visselpipa och ropat om vartannat hela tiden och nu hoppas jag att hon kan följa spåren hem...
 
1 Pinglan:

skriven

Fy fasen vad hemskt i den här kylan. Du vet väl att missing people har startat missing dog...

Svar: Hon är redan med där "Hitta Gretel " Jag hoppas att hon kommer tillrätta.
Cecilia Bäckström

2 egosworld.blogg.se:

skriven

tack för adressen, ska in och kika där nu:)


jag har på känn att det kommer vara det längsta och kallaste vintern på flera år:(

3 Pinglan:

skriven

Vad var det jag sa!!!!!!

http://www.expressen.se/noje/runar-sogaard-stams-pa-halv-miljon-kronor/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: