Söndag

Godmorgon! Jäkla skitväder är det och snön smällter bort..snyft! Hoppas att det kommer mer snö innan jul och sen kan det försvinna. Söndagar är nog fan den tråkigaste dagen på hela veckan och det har jag väl tjatat om förut. vad gör man en söndag? Ok,jag kan åka och julshoppa men tappar lusten när det är så grått. Vi kan åka till stallet men är rädd fär att den lilla grusvägen numera är en isbana och vill inte riskera att åka i diket. Färga håret! Jupp det ska jag göra och sen ska vi gå och köpa en gran
 
VAD SKA NI GÖRA IDAG?
         
 
1 Jeanette♥:

skriven

Skitväder verkligen...vill ha kyla och en massa vit snö. Julen är ju snart här:-/

Idag ska det bara slappas, behöver en dag där jag inte gör nåt och det får bli idag:)

2 Mariette:

skriven

Jobba :( Hoppas vi också kan köpa gran nu i veckan. Ha en skön dag!

3 egosworld.blogg.se:

skriven

julbaka kanske? tappa för en bad och bänka för Beck senare ikväll :)


Trevlig söndag !

4 Christina:

skriven

Det regnar här också. Det snöade så fint inatt, är så synd att det blir borta nu.

Söndagar är en väldigt tråkig dag, det måste jag hålla med om.

5 Lena :

skriven

håller med... snön kunde ha varit kvar til jul med några minusgrader. har plockat fram tomtarna idag...

6 Carina:

skriven

Vi har haft Orlands gammelmoster här pá middag..de sover sá jag smet iväg till datorn hihi...Kram!<3

7 Pinglan:

skriven

Full fart och planerar att göra de flesta inköpen redan idag... Vad fan tror du då har hänt???
PUNKA på bilen och jag min gnidna snålmåns hade plockat bort assistansförsäkringen, 50kr/mån... Har du hört nåt så jäkla dumt???
NU har jag lagt till den igen men punkan ingår inte...
Jagar handyman för jag orkar inte dra bultarna som däckverkstan kört med maskin och så måste jag nog fixa en ny fälg för alu-fälgar vittrar sönder... och det är precis det som hänt.
Nu ska bytas bil, byggas garage och bo kvar i torpet, vem fan vill bo i Sthlm? Jag tar in på hotell om jag måste dit... Undrar vad jag gjort för illa här i världen? Allt händer snälla mig och som grädde på moset börjar hunden löpa SUCK

Svar: nähä!! Jag har inte nån sån försäkring jag heller men gubben HADE på aset och han tog bort den med och vad hände..bilen gick sönder och det är automatlåda. jag frågade honom om försäkringen som han betalade och fick bara ett gruffande till svar,haha! Klart du ska bo kvar =DD
Cecilia Bäckström


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: