Ååå vilken dag!

Idag har jag hämtat mitt nya överkast som jag blev jätte besviken på...snyft! Det är äggskalsfärgat och det är INTE min färg och dessutom skär det sig mot det vita...


BILEN!! Jo serru den vart jag med på verkstan idag för att dom skulle hjälpa mig att byta blinkerslampan. Det är inte bara till att byta den,för här ska det skruvas bort stora grejer i motorn för att komma åt. MEN DET VAR INTE LAMPAN SOM VAR SÖNDER!! Lamphållaren hade pajat..så tillbaka till verkstan på torsdag för byte.
1 jessica:

skriven

haha, det är ju galet att man inte kan byta en lampa själv...

2 cecce:

skriven

Vad fint du fått i sovrummet! Tycker att det ser fint ut...överkastet!!

Inte skär det sig??



Kramar!!

3 Jeanette:

skriven

Men så dumt blev det väl ändå inte?:)

4 Linda aka Javamorsan:

skriven

Alltså jag tror din bil gått in för att jävlas med dig vännen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: