åh är det redan kvällen



Bild från hanssonsbil

Jahapp,vad har hänt idag då..ingenting! Förutom att vi kollat på en bil,den på bilden,men den passade oss inte. Ringde på en som vi spanat på i helgen,men den var redan såld. Nu sitter vi och spanar på blocket om vi hittar någon som verkar intressant.

Vädret är ju som vanligt..is,regn och lite blandning av snö..hm
1 cecce:

skriven

Det där med bilköp är inte lätt! Hoppas ni hittar vad ni söker.

Här är det helt snöfritt. Hurra!



Kramar

2 Linda aka Javamorsan:

skriven

Ja oavsett så vart ju bilen snygg i alla fall. Hoppas ni hittar det ni söker snart.

3 Helena !:

skriven

Oj! Ja hade jag haft pengarna "cash" Ja då hade jag inte tackat nej. Det blir ju ett litet sug när vårsolen tittar fram. Men jag får nöja mig med Motala cruising , och Vadstena nostalgikvällar. Underbart att ha med fikakorg, och bara se på alla snygga bilar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: