Alla hjärtans dag


Äntligen hemma!! Vaknade i morse av plogbilen och tänkte..NEEEEEJ INTE MER SNÖÖÖ! Jojomen,en hel hög. Och nu kommer det mer,det vräker ner =(

Förut skickade Tina ett sms till mig om att hon fått blommor och en parfym av sin pojkvän...ååå=O skickade jag tillbaka. Tyckte det var jättegulligt av honom. Tina undrade om jag skulle få blommor idag och jag sa,nä det tror jag inte. Då har han nog ramlat och slått sig om han kommer med blommor...JAG FICK BLOMMOR IDAG!!
Jag däremot var inne på konditoriet och köpte en hjärttårta =D

Näpp,nu ska jag göra mat.

Massor av kramar till er <3

1 lena:

skriven

Hade han slagit sig mycke ???? :-P kram på dej

2 Mimmi:

skriven

Va gulligt av honom :)

Ha en fortsatt mysig alla hjärtans dag kväll

Kram

3 Helena !:

skriven

Vad gulligt, Själv blev jag bjuden på vanilj kaka av min dotter.Ja det är nog inte slut på snön än, det vräker ner här just nu. Har gjort det i snart 3 timmar.Ha en bra alla hjärtans dag. Kram Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: