Cillapilla


Idag fick jag ett paket som jag väntat på sen i höstas. Jag tog ett sånt där erbjudande på en tidning och skulle få små ljuslyktor. Jag väntade och väntade men inget kom. Då ringde jag till tidningen och hör och häpna...JAG HADE MISSAT EN 50-ÖRING!! Men nu serru har jag fått dom.



Detta är mitt nya projekt. Den skulle slängas och då tänkte jag att fixa ordning den. Jag gillar inte guldlampor. Nya skärmar ska sys och vit färg ska spraymålas på. Det blir nog bra! Ni som läser min blogg ,vet nog vid det här laget att jag inte kan låta bli att pilla i färgburken ;)

Nu..soffläge


1 Lena:

skriven

Tänkte du sno dom på en hel 50-öring FYYYYYY på dej ...;)

2 Helena !:

skriven

Det blir spännande att se resultatet. Vilka söta lyktor.Kram Helena

3 dalkullan:

skriven

Ja den där lampan ser jag direkt vad du kan och antagligen kommer göra med. Har själv precis stylat om en lampa, ska lägga upp den på bloggen idag :)



50 öre, ha ha tur du ringde då :P

4 Linda aka Javamorsan:

skriven

Längtar efter att se färdigt resultat gällande lampan där!



Men du en 50 öring? Ibland undrar jag. Men snygga vart dom i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: