Det var inte meningen



Godkväll! Idag på jobbet så hände en grej så att jag bara var tvungen att slänga mina uggs..snyft! Men jag ville inte ens ta in dom i lgh,måste köpa nya. Så in i badet med hårfärg och allt..låg där tills jag skrumpnade och sen fort som fan ut ur badet för att göra mig iordning...trodde jag! Gubben ligger och sover som en klubbad säl eller knubbsäl What's the difference..jahapp..göra nu då? Lägger mig och chillar en stund jag med..gött gött! Gubben vaknar till liv och vi åker för att köpa uggs. MEN den där jäkla blinkers lampan på bilen är sönder oxå. In på tappen och köper lampa,ut till bilen och in under huven..WTF!! Hur ska jag få dit den med alla atteraljer som sitter i vägen..TYP HELA MOTORN=O  Jaja,får ringa nån som kan. Åker vidare,köper uggs på barnavdelningen =D

Tittar in på siba..men vi skulle bara titta,ho ho! MEN OJ VILKA BRA GREJER DOM HADE DÄR DÅ ;) Köper en kapselmaskin och känner oss nöjda på färden hem. Nu har vi druckit alla dess sorter..och gud så gott!
1 jessica:

skriven

haha, vilken var godast då??

2 Sara - Mamma till Nova:

skriven

Haha. brukar lätt bli så. :P Jag ska köpa en långzoom snart! :-P Men lär nog hitta merän de. :-P haha.



Jag ska faktiskt beställa ett par skor till min gamle dam här hemma. ;) Är dom bra?

3 mysan:

skriven

Hej allt bra? :)

4 Annika:

skriven

Impulsköp är oftast de bästa! ;) Ha en fin början på veckan. Kram

5 Helena !:

skriven

Ja det finns mycket vill ha prylar där / Kram Helena

6 Jeanette:

skriven

Kapselmaskin är ju ett måste...vi köpte en på mellandagsrean:)



Ja, jag hoppas du följer mig vidare trots att jag flyttar bloggen:)

7 Malin:

skriven

Vilken fin mackapär, en sån vill maken ha! Uggs, är dom sköna? Har faktiskt funderat på att köpa ett par....

Kram

8 Linda aka Javamorsan:

skriven

Ja men se där hela dagen blev inte skit trots allt!

9 Kicki11:

skriven

Jag har också funderat på köpa en sån där makapär (ler). Blev kaffet så gott så är det ju toppen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: