Ett jävla tjöt om bilar...



...på den här bloggen men bilintresset är stor,iaf hos mig. Jag är nog mer biltokig än gubben. Han vill bara köra bil..inte tvätta,putsa eller mecka. Om jag hade kunnat så skulle jag meckat oxå,men nu kan jag inte det,såå jag putsar istället och håller grejerna fina. Det är lite diskutioner om vad det ska vara för färg på den bilen vi ska köpa...

GUBBEN-Svart ska den vara!
JAG- Nej,inte svart...det syns för mycket smårepor i lacken på svart bilar.
GUBBEN-JAG VILL HA SVART!!
JAG-NEJ,vi ska inte ha en svart bil. Du gör allt annat än tvättar och putsar,så NEJ!
GUBBEN-OK då...hmrffrr

“Ingen är så döv som den som inte vill höra.“
1 cecce:

skriven

Då är jag nog mer som gubben din:-) Kör helst bara. Helt ärligt vet jag knappt var man fyller på olja:-) Borde lära mig. Men så mycket vet jag att en svart bil inte är det smartaste alltid. Inte röd heller? Har för mig att lacken inte håller så bra. Eller så är jag helt fel på det:-)

Själv har jag en tråk-silver-grå. Som de flesta!:-)



Kramar

2 Helena !:

skriven

Haha,/Kram Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: