1 maria:

skriven

Vilket ljuvligt sovrum, skulle jag gärna ha :)



Må så gott fina du :)

Kramar Maria

2 Ingegerd:

skriven

Snyggt! Precis min stil, speciellt översta bilden!! De n där klockan o tavlan kommer jag nog o snor;)



Kram

3 Sara:

skriven

Otroligt fina detaljer och heleheten såg ju jättemysig ut!

4 Jeanette:

skriven

Fiiint!



Har du haft en bra helg?:)

5 dalkullan:

skriven

WOW vilket sovrum, imponerad och inspirerad. Vi ska ev flytta då ska jag minnas ditt sovrum för ideér :)

6 Jeanette:

skriven

Sv: Ja, sjuk har jag inte tid att bli så det hoppas jag att jag slipper:)

7 Helena !:

skriven

Wow du har verkligen ett riktigt dröm sovrum.

Riktigt nice. Vill också ha./Kram Helena

8 Linda aka Javamorsan:

skriven

Jag blir så avis när du visar bilder på ditt vackra hem. Kom till mig inred jag ber dig!!!

9 Catharina:

skriven

ljust och fint! Ser jätte mysigt ut, hemtrevligt.

10 Maria:

skriven

så fint sovrum! :)

11 Anonym:

skriven

jættemysig :)

12 Författardrömmar:

skriven

Så fint sovrum ni har! :)

13 Mariette:

skriven

Wow så härligt!

14 nathalie:

skriven

Hej cilla! Ett tag sen nu! :)



Fint sovrum!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: