snö...



Jahapp,jag trodde vi skulle slippa snö här..pust o stön! Här är jag påväg till det nya bolaget som öppnat på Överby. Köpte lite cider..mums! När jag kom hem gick jag ner till posten och hämtade ett paket och vad passade inte bättre än....

tataaa...


En alkomätare,HAHAHAHA!! Bra som tusan!
1 cecce:

skriven

Kan nog komma väl till pass:-)



Hoppas som du att vi slipper snö, men det ser mörkt ut...tyvärr.



Kramar

2 Helena !:

skriven

Ja den är nog inte dum, hihi:)

3 Malin:

skriven

Nä, skönt med snö, våren kommer ju ändå inte på ett tag. Vi ska åka snow racer idag sonen och jag ;-)

Kram

4 Carina:

skriven

Igár snöade det här och de stängde skolorna för det.Det kanske lág 1 cm snö,helt otroligt..hahaha de skulle se hur det är i Sverige och där gár man allt till skolan även om det är 30 cm snö.

5 Linda aka Javamorsan:

skriven

Se där ja! Inte för jag kan se att jag någonsin skulle ha användning för en sån där men jag förstår ju ändå hur bra dom är :)

6 Pinglan:

skriven

Hej igen!!!!

Trasig dator resulterade i en ny samtidigt som jag däckade på sjukhuset. Men du LITA INTE på den där mätaren för den är inte kalibrerad så den kan visa grönt och polisens visar rött och gissa vilken som vinner??? Massor av kalla grader här, hundens stråle fryser till is när hon sätter sig och snön flingar ner i lagom takt men bara pudrar marken. På dagens lista står det: till affären och fylla chokladlagret... >Ha det

7 Cilla:

skriven

Pinglan:

Det var längesen! Vad tråkigt,men nu är allt som det ska eller? Den här mätaren är kalibrerad,men givetvis så ska man ju inte lita på dom till 100% =b

Här har det snöat tallrikar i 12 minus,men nu lyser solen,gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: