fredag

Godkväll! Idag slutade jag tidigt pga huvudvärken som höll på att ta dö på mig. Bara för det blir det jobb på söndag istället. Inget jag vill egentligen men ett måste. Nästa vecka är det fanimig häcken full i tre dagar,så det kommer bli långa dagar.

Nog om det! Jag har klickat hem en parfym från Nordic feels. En av mina favoritparfymer Tommy Girl. Jag skulle haft en annan parfym också,men den fanns inte där..hm! Salvador dalí heter den och det är en så ljuvlig doft på den. Jag får leta vidare!

Men nu ska jag kolla dumburken en stund. I morn ska jag köra bil med släp...Aaaaaa!

1 Helena !:

skriven

Krya på dig:)/Kram Helena

2 cecce:

skriven

Hm..bil med släp låter lite läskigt:-) Gillar inte det men du klarar det säkert! Hoppas du får en fin lördag med lite vila så du hinner hämta dig innan allt jobb!



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: