3 rätters

Idag blev vi bjudna på en hemlagad 3 rätters middag av Fanny. Värsta lyxen!!


Toast skagen som var supergod.


Och sen potatischips med kotlett och pepparsås..smaskens!


Sist men inte minst..äppleplättar med jordgubbar,glas och sirapssås...yammi!!
Nu sitter vi här och jäser efter all mat.=D

1 Sandra- Med Bebis I Magen:

skriven

Åhh vilken lyxmiddag :D



SV

Ja de va helt otroligt! Jag längtar tills stora RUL :D

2 BEXOLLILA.:

skriven

tack så jätte mkt"!

ja jag har också latdag eller a latkväll hehe

3 filippa:

skriven

ser gott ut ! :)

4 Sandra- Med Bebis I Magen:

skriven

SV

Åhh ja hoppas att mitt kommande barn kommer gilla laga mat så småning om :D SJälv HATAR jag att göra de....



Jaa ett sånt stort hus hade inte suttit fel.. Men ja får nöja mej med vårat som "bara" är 130 kvm... Dock finns de endast 2 sovrum....

5 L:

skriven

Åh gud vad gott det ser ut. Har du receptet på äppelplättarna?

Kolla gärna in min blogg:)

6 Cecilia:

skriven

Ja de är så härligt:) Desamma!

7 Rebecca:

skriven

Tack! :D

8 Malin:

skriven

Lyx. Toast skagen är verkligen gott!

Kram

9 Carina:

skriven

Det ser verkligen gott ut!Jag blev riktigt sugen själv.

Ha en fin sóndagskváll!!:)

10 Johanna:

skriven

Skagen mackan så riktigt god ut!



Sv; Hoppas du blir nöjd med muffinsarna när du bakat dom! :)

11 Johanna:

skriven

Sv, Ja precis! Jobbar på en resturang på sommrarna och då gör jag alltid skagenröra på rostat bröd till bröllopen! :)

12 Lena:

skriven

Äppleplättar lät intressant... recept ? :)



"konoret" blev skita snyggt... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: