absantisladdmotorlampa


Jupp,då var bilen hos meckarn för att ordna upp det där med motorlampan. Flexröret skulle han byta för är den kass blir det dåliga värden..då lyser lampan! ABS och antisladd ska han gå igenom för det kan vara en krans som är dålig. Den har låtit lite...hm..var det nått mer..jo,en halvljuslampa ska bytas,för den är enögd nu..var det nått mer...japp,HAN BESIKTAR DEN ÅT MIG!!=D

Nåväl,nu är jag trött efter allt flängade idag. Dimmigt och jävligt är det,såg nästan ingenting när vi körde förut. På jobbet idag när jag städade en lgh,kom det in två damer..typ i min ålder,haha! Jag tittade frågande på dom och dom frågade vem jag var. Jag förklarade och jag tittade misstänksamt på dom..då tog dom upp polisbrickan. Vi ska vara här nu,sa dom glatt. Ok varsågod,men ta av er skorna där,för där är det nystädat ;) Så var det med det. Alltid händer det nått!

Nu lagar gubben mat och jag ska in i duschen. Sen blir det en film.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: