Äntligen klart


Äntligen är väggen klar efter ett antal svordomar och blåsor. Det som var jobbig var att få bort tyget som satt där innan. Och jag hyllar den som uppfann häftapparaten =D Om ni skrollar ner lite så ser ni hur väggen såg ut innan.



Sängen är nerplockad och jag har flyttat skrivbordet från en vägg till en annan. Tapeten ska bort,istället blir det en tapet på en långvägg på motsatta sidan som jag har skrivbordet...om ni menar vad jag fattar ;)
Gubben fick rensat och jag undrar hur han lyckas att ha sååå många tomlådor under en säng. Nu är det kastat och det känns hur bra som helst. I morn ska jag kolla på tapet och sen får jag se när den kommer upp..förhoppningsvis inom en vecka..HOPPAS! Nu börjar jakten på ett ekskrivbord,sånt som gubben har. Dom ska målas i ljusgrått och slipas lite på.
Nåväl,nu ska jag ta mig en dusch efter allt ståhej vi haft idag.
1 Madeleine:

skriven

Gud va fin! Riktigt bra jobbat! :)

2 Horayn S:

skriven

Fan va snygg den blev!!!:D

3 julia:

skriven

snygg!

4 Mimmi:

skriven

Jättesnyggt !!

Kram till dig och ha en fortsatt fin & mysig kväll <3

5 dalkullan:

skriven

Snyggt, bra jobbat :) Jag vet ibland får man både sår och blåsor för man ska vara så kreativ ;)



Vilken mysig plats du hade där, gillar verkligen dina pärlor och fjädrar som hänger där :)



Jag är själv klar med min pysselhörna, men har inte hunnit dekorera den än som du. Men jag är glad att den är klar så kommer resten sen :D



Kramen

6 Linda aka Javamorsan:

skriven

Men shit vad läcker den blev!

7 Lena:

skriven

sv : Tack :)



Snygg den blev din vägg...:)

8 Mariette:

skriven

Wow, vilken skillnad, så jädra snyggt... duktig du är!

9 Helena !:

skriven

Gud så snygg :)

Jag skulle också behöva en pysselhörna, man jag bor för trångt.:(

Du har fixat det bra, ser fram emot fort,s. Kram

10 Malin:

skriven

Det blev jättesnyggt, duktig du är!

Kram

11 Linn:

skriven

Ja det var skapligt drygt vill jag lova!

12 cecce:

skriven

Med dig i farten är jag helt säker på att det kommer bli jättesnyggt!!



Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: