Gammal gubbe



Jisses vad den här dagen rusat iväg. Tyckte inte det var längesen jag klev ur sängen och snart ska jag lägga mig igen. Ove står och gnäller,tigger och dregglar intill mig,han har blitt så jobbig med tiggeriet,men jag får skylla mig själv. Jag har skämt bort honom nu när han är ensam kvar. Och sen börjar han ju bli gammal oxå! Han börjar hitta på lite ofog den rackarn. Smyger upp och lägger sig i sängen och soffan när vi inte är hemma. Sånt har han aldrig gjort förut. Ger sig på posten när lusten faller på,helst paket! Han blir 10år iår det lilla odjuret. Nästa vecka ska jag till vet. med honom,då ska dom få kolla igenom honom lite. En liten hälsokoll helt enkelt,men ögat är det viktigaste att dom kikar på. Sen ska det bli spännande att se om veterinären hittat vaccin till honom..hm! jag undrar det ja,tror inte att han hittat nått.

Nu ska jag till brevlådan och posta lite brev..ses sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: