lite nytt

Godmorgon alla sockertoppar! Solen sken för en stund sen ,men nu har det mulnat på. Det ligger litet puder med snö på backen. Tänkte visa vad jag köpte i går. Blusen tyckte jag var så söt,har nästan en likadan,men den är lite exlusivare. 
    



  
Köpte ett knippe stora nycklar i en inredningsbutik på överby..i lööve!


Idag är en sån där tråkig söndag! Funderar på att fortsätta få ordning här,grejer ska ner i källaren. Julsakerna står i hallen och har inte kommit längre. Menmen,nu ska jag ha kaffe!
1 Jeanette:

skriven

Sv: Nä, munskydd har vi inte. Det som gäller är förkläden, handskar och ännu mer noggrannhet med handtvätt och handsprit.

2 Malin:

skriven

Här är stålande sol, minus 2 grader och snö, riktigt fint! Hoppas, hoppas det håller i sig nu!

Kram

3 Anna:

skriven

fint!

4 Linda aka Javamorsan:

skriven

Älskar din smak! Kanske jag talat om förr:)



Nej skall inte flytta mer nu jag lovar ha ha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: