Lite pyssel en lördag

Godsnöigförmiddag! Jupp,det snöar som tusan ute. Tänkte visa hur gubbens skrivbord blev efter målning och slipning. Jag blev nöjd,han blev nöjd..bra bra!




Åkte med Annica till ÖB förut och gick där och slökollade på allt,men jag hittade en plansch som jag köpte. Jag hade nämligen en stor ram som stod till ingen nytta. Lite färg på den och sen i med bilden. Nu vet jag ju inte vart den ska vara då,haha. Jag hade tänkt att den skulle vara på kontoret,men jag vill inte spika på den nytapetserade väggen...jag gillar ju väggen..och tavlan =S

Idag ska jag bara gå hemma och pyssla runt lite. Det blir en promenad senare i snön med Ove,men annars blir det väldigt lugnt..lite törstig idag bara..hehe!
1 Lena:

skriven

Drack du inte tillräckligt igår ?? ;P

Skrivbordet blev skit snyggt.

du får ha en bildserie som visar hur man går tillväga för att få det så fint :)

2 Cilla:

skriven

Sv Lena:

Hahahaha törstig på vatten bara!=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: