Nu är det klart...


...eller nästan iaf. Jag ska köpa lister bara som ska sättas runt,men det får jag göra nån dag i veckan...och en ny tröskel. VAD TYCKS OM SKRIVBORDET?


Jag är supernöjd,men bilden gör den inte rättvis. Den är mycket finare i verkligheten.
Ni ser hur den såg ut innan jag satte mina målarhänder på den..=D
1 Johanna:

skriven

Gud vad snygg skrivbordet bleev! :)

2 Jeanette:

skriven

Nice:)

3 Johanna:

skriven

Sv; ja dom blev grymt goda! :)



Receptet finns om du vill prova baka! :D

4 Jeanette:

skriven

Sv: tackar:)

5 SOPHIE - fotoblogg:

skriven

sv: Tack :)

6 Johanna:

skriven

Sv; ja det är grymt! Men det öär min Mosters resturang sp jag får ju vara där varje sommar :)

7 Helena !:

skriven

Så snyggt det blev, du är riktigt duktig på att måla.

Undrar lite -vad är det för färg du använd?

Kram/ Helena

8 dalkullan:

skriven

Jätte snyggt! Ja visst är det ofta så att man tycker att man inte alltid får fram hur snyggt något är bara via ett foto. Men jag kan tänka mig hur vackert det är ;)



Jag har inte plats för ett så stort skrivbord, men jag är glad för mitt lilla jag :D



Gillar din pall jätte mycket också, undrar om det är en gammal piano pall kanske?



Dalkullan

9 Mariette:

skriven

Det blev ju kanonsnyggt!

10 Malago:

skriven

Riktigt bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: