sun







Godmiddag! Idag fick jag med mig kameran när jag skulle på jobb. Körde utanför stan och fotade lite när solen var ganska så låg. Nu håller snön på att smälta bort =(

Tog en sväng till donken när jag hämtade Tina. Hon har opererat ut en visdomstand och ser bara lite svullen ut,hehe!=D  Nu ska jag med henne till skolan..
1 Linda aka Javamorsan:

skriven

Så trist när snön försvinner lika snabbt som den kommer :(

Men vackra bilder fick du tagit i alla fall!

2 Helena !:

skriven

AjAjAj!

Visdomständer är inget att ha, de kan göra nog så ont.

Hoppas det går bra:)

3 Tina:

skriven

tack för att du följde med svullot te skolan , haha!

4 Carina:

skriven

Underbara bilder!Vilken snygg header du har nu!!!

Kram!

5 Anonym:

skriven

Sv Tina:

Det var så lite så =D <3

6 Hanna:

skriven

Snygga bilder! :) Kram Hanna

7 carolina:

skriven

fina bilder! :D hoppas du får en fin kväll! KRAM

8 Anna:

skriven

åh så fina bilder!! :)



svar: jag har varit i skåne en sväng o hälsat på vänner som börjat plugga där nere! :D malö, lund o helsingborg! hihi. Lite småsurt o tappa kameran, men tur så var det min billiga digitalkamera o inte systemkameran ;) hihi. kramar!!

9 Becka:

skriven

Åh så fina bilder! :D

Kolla gärna in min fotoblogg & kommentera vad du tycker om bilderna - vill höra dina åsikter :)

Gillar du bilderna - följ bloggen! :D

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: