Surt sa räven



Idag ska jag lämna in bilen till en verkstad för byte av avgasrörshelvete som kostar multum. Arbetet kostar bara 400 riksdaler,men det andra fick jag betala över 4000 för..gah!

Nästa vecka är det besiktning..gha! Och jag känner på mig att det kommer gå åt helvete =/ 

Nu ska jag hälla i mig kaffet och gå en sväng med Ove innan vi ska åka.

Ses sen..
1 cecce:

skriven

Oj! Vad fint skrivbordet blev!! Jättefint! Skulle också vilja ha ett sådant



Usch, lycka till med bilen! Inga roliga utgifter det där!



Kramar

2 Linda aka Javamorsan:

skriven

Nej nej nu skall vi tänka positivt här. Nu fixar dom bilen sen kommer den gå igenom besiktningen utan anmärkning så klart!!

3 Johanna:

skriven

vem är ove? :)

4 Malin:

skriven

Det var därför jag födde en bilmeck ;-) Himla praktiskt faktiskt :-)

Kram

5 dalkullan:

skriven

Tyvärr finns det en del gringubbar på de där ställena, har varit med om några själv. Men hoppas bilen går igenom, tänkt positivt :P

6 Lena:

skriven

usch ja... vet hur det är ... har fått kostat på min bil 4500:- för att den skulle gå igenom... :( sura pengar som man kunde gjort nått roligt för... men men...man måste ju ha en bil som funkar...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: